cc-pl - [Cc-pl] dylemat

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: cezos <cezos AT tutaj.com.pl>
  • To: cc-pl <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: [Cc-pl] dylemat
  • Date: Mon, 16 May 2005 15:16:59 +0200

Hello cc-pl,

Moment, moment,
bo ja sie w tym nieco gubie, co jest najlepszym dowodem na to, że
prawnicy to tacy ludzie ktorzy uszczesliwiaja nas zgodnie ze swoim
mniemaniem, a nie zgodnie z naszymi prosbami czy interesem.
Jesli pisze tu cokolwiek, to w imieniu swoim jako tworcy.
Czy Panowie Siewicz i Kaleta to takze tworcy?
Czy moze prawnicy, ktorzy mogliby zadbac o nasze interesy?
Jak ja przychodze do salonu samochodowego i prosze o czerwony,
sportowy samochod, to chcialbym dostac czerwony sportowy samochod, a
nie czarny karawan combi, ot i wsio :)
A juz na pewno nie chcialbym byc przekonywany na sile, że czarny
karawan combi bardziej do mnie pasuje i bedzie dla mnie lepszy...
I to nie sa moje "zludzenia", panie Kaleta. Takie jest moje
PRZEKONANIE :)

--
Best regards,
cezos mailto:cezos AT tutaj.com.pl