cc-pl - Re[2]: [Cc-pl] dylemat

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: cezos <cezos AT tutaj.com.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re[2]: [Cc-pl] dylemat
  • Date: Mon, 16 May 2005 17:18:07 +0200

Hello Krzysztof,

Monday, May 16, 2005, 4:49:14 PM, you wrote:

> Skoro wybral Pan licencje CC-sampling, ktora zezwala na
> komercyjne wykorzystanie utworu powstalego przez samplowanie, a
> jednoczesnie pisze Pan w liscie otwartym, ze CC oznacza zakaz
> komercyjnego wykorzystania, to kazdy (chyba nie tylko prawnik) moze
> dojsc do wniosku, ze chyba sam Pan nie wie, czego chce, albo po
> prostu nieuwaznie przeczytal "fine print behind CC licenses".

Dotarlismy do meritum, to znaczy tam gdzie powstalo jedyne jak sie okazuje
nieporozumienie, ktore nas nieco poroznilo.
Chodzi mi mianowicie o fakt, ze ja jako "ja" zupelnie swiadomie
zezwolilem na komercyjne korzystanie ze swoich praw i dalem znac innym
ze jesli "chca sie ze mna w to bawic" na zasadach Creative Collective
to godza sie na to samo.
Odrebna kwestia jest natomiast to co pisalem do Lessiga i blagam by
tych rzeczy nie laczyc.
A i nie pisalem bynajmniej ze CC oznacza zakaz
komercyjnego wykorzystania, a jedynie ze do tego momentu z pewnoscia
nie popelnia sie zlamania Copyrightu :)

Best regards,
cezos mailto:cezos AT tutaj.com.pl