cc-pl - Re: [Cc-pl] dyskusje na liscie cc-pl

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Mariusz Mazur <mmazur AT kernel.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] dyskusje na liscie cc-pl
  • Date: Mon, 16 May 2005 19:01:19 +0200

On poniedziałek 16 maj 2005 18:16, Alek Tarkowski wrote:
> Niestety dyskusja, ktora obecnie sie na liscie toczy zdaje sie zmierzac
> w strone bezproduktywnej jatki slownej. Nie pomoze nam zrozumiec siebie
> wzajemnie jesli np. odmienne poglady bedziemy uznawac za cudze
> zludzenia. Linia miedzy zartem, kpina czy satyra a "flamowaniem" jest
> plynna - i w moim odczuciu niektore z ostatnich postow zaczynaja te
> granice przekraczac. Prosze wiec o rozwage i umiar.

Nie wiem dokładnie jaka ma być funkcja tej listy, ale zakładam, że głównie do
koordynacji lokalnego środowiska cc. Jeśli też do dyskusji o dupie maryni,
jak przez ostatnie wątki, to proszę to wyraźnie zaznaczyć w opisie grupy,
żeby ludzie nie tracili czasu na zapisywanie się.

- jedynie mechanicznie reagujesz. { Osho }