cc-pl - Re: [Cc-pl] Polskie radio z licencja GEMA

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: "Bogumił Foland" <bogumil.foland AT gmail.com>
  • To: "Creative Commons Polska" <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] Polskie radio z licencja GEMA
  • Date: Fri, 2 Jan 2009 23:15:59 +0100

Zwroc uwage ze tworcy rowniez musza z czegos zyc, tutaj tantiemizacja
jednak gwarantuje im wynagrodzenie.
Jesli serwer (nie domena) jest w Niemczech, to nie masz sie co
martwic, pospisuj z GEMA.
Gdyby ZAiKS albo jakis OZZ z PL zwracal sie do Ciebie o podpisanie
licencji, podaj informacje o licencji z GEMA i zapros do zgloszenia
sie po tantiemy do GEMA na zasadzie wzajemnej reprezentacji. To
powinno byc skuteczne.

pozdrawiam,
BF