cc-pl - Re: [Cc-pl] Polskie radio z licencja GEMA

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: djfire AT interia.eu
  • To: cc-pl AT lists.ibiblio.org
  • Subject: Re: [Cc-pl] Polskie radio z licencja GEMA
  • Date: 02 Jan 2009 22:50:20 +0100

Bogumił Foland napisał(a):

> PrAut nie podaje definicji pelnej okreslenia "wlasciwa". W moim
> odczuciu, nalezy przede wszystkim korzystac z prawa prywatnego
> miedzynarodowego, a zatem powinnismy mowic o miejscu swiadczenia
> uslugi. Tutaj nieco wykladni co do miejsca uslugi. Usluga bedzie
> swiadczona tam, gdzie znajdowac sie bedzie serwer za pomoca ktorego
> dokonywane jest nadawanie (webcasting jest niewatpliwie nadawaniem
> dokonywanym za pomoca streamingu), a zatem kraj dokonujacy hostingu. A
> jesli chodzi o domene, to tutaj nie bedzie ona decydowac o miejscu
> [...]

Dziekuje za wszelkie informacje, ja troche przyblize info ,co chce zrobic.
Radio na hostingu soundcast.pl , wlascicielem bedzie wlasnie tez moj kumpel
mieszkajacy w niemczech. No i z tego co pamietam, to juz pare radii dziaal na
tej wylacznie licencji ... Oczywiscie nie mam pojecia w tej kwestii wiec moge
sie mylic, jak powiem, ze wystarczy tylko ta licencja ;/ Gdyby nie te
wszystkie stowarzyszenia, to mialbym w koncu powazne radio, a takto przez
takie organizacje nic zrobic nie mozna ;/

Sprawdz swoja najblizsza przyszlosc!
Zapytaj wrozke >> http://link.interia.pl/f2005