cc-pl - Re: [Cc-pl] CC w barze

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Krzysztof Siewicz <siewi AT interia.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>, Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] CC w barze
  • Date: 28 May 2008 13:43:49 +0200

> Widocznie ów "ferment" to jedyny sposób, w jaki użytkownicy potrafią
> walczyć o swoje. Jak dla mnie lepsze to, niż siedzieć cicho i godzić się
> na wszystko. Skoro jednak pogardzasz takim podejściem, to zaproponuj
> lepsze.

Moja propozycja, którą wdrażam w życie, to tłumaczenie nowej wersji licencji
CC 3.0 i pisanie stanowisk takich jak wcześniej podlinkowane. Byłoby miło,
gdyby inni mi (oraz Alkowi, Justynie i paru innym) w tym pomogli. Ty na
przykład mógłbyś przeczytać przygotowane przez nas tłumaczenie i przesłać
swoje uwagi lub pytania. Mógłbyś też chociażby przerzucić powtarzające się
postanowienia do jeszcze nie przetłumaczonych licencji - wiki jest otwarte
dla wszystkich.

Jako prawnik chętnie też pomogę tym, którzy chcieliby coś zrobić, a nie
wiedzą jak.

KS

Za co Doda nienawidzi Feel?
Sprawdz >>> http://link.interia.pl/f1e0b