cc-pl - Re: [Cc-pl] CC w barze

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Krzysztof Siewicz <siewi AT interia.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>, Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] CC w barze
  • Date: 28 May 2008 12:08:55 +0200

> No to chyba jeszcze długo będziemy czekać w zawieszeniu, bo odpowiedź
> STOARTowi nie jest na rękę, a wręcz leży w jego zakichanym interesie,
> by jak najmniej było w tej sprawie wiadomo. Prędzej się chyba doczekamy
> aż ktoś rozstrzygnie sprawę ze STOARTem w sądzie.

Co zatem proponujesz?

Realia są takie, że pomimo wielu zaproszeń, które kierowaliśmy na tę listę i
w innych miejscach nikt (poza uczestnikami konferencji "Czy wolna kultura
jest legalna?" i paroma innymi osobami) nie zdołał wykrzesać z siebie choćby
tyle inicjatywy, aby przesłać swoje uwagi do tłumaczenia licencji CC 3.0.

Moim zdaniem osoby żywotnie zainteresowane tematyką, czyli sami twórcy oraz
użytkownicy powinni przynajmniej włączać się do dyskusji, a w przypadku
dialogu z OZZami to oni właśnie powinni być jego głównymi aktorami. Tymczasem
poza internetowym fermentem, którzy często nie wykracza poza obrzucanie
epitetami, nie zaobserwowałem takiego ruchu.

KS

Mucha powraca!
Sprawdz >>> http://link.interia.pl/f1e0d