cc-pl - Re: [Cc-pl] Pytanie

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Przemysław Adam Śmiejek <przemyslaw.smiejek AT alrauna.org>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] Pytanie
  • Date: Thu, 10 Jan 2008 14:07:17 +0100

Kłaniam się,

w odpowiedzi na pismo z dnia: czwartek, 10 styczeń 2008
wysłane na adres: "Creative Commons Polska" <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
podpisane: mariusz <fotocafe AT gmail.com>

A kasa idzie do ciebie czy do autora? Licencji udzieliłeś Ty czy autor?

> do licencji moim zdaniem ma sie to nijak, poniewaz obowiazkowe nie jest
> a licencja z zalozenia jest darmowa
> traktowalbym to nie jako naleznosc za korzystanie z utowru a zwyczajna
> darowizne
> ale
> pozostaje kwestia opodatkowania

Zawsze można to traktować jako podwójnie licencjonowane. Autor może dać dwie
licencje -- płatną i darmową. Tak się praktykuje w świecie WO przecież.

--
Przemysław Adam Śmiejek; e-mail: przemyslaw.smiejek AT alrauna.org;
Koordynator Projektu Alrauna.org (WO w szkole);