cc-pl - Re: [Cc-pl] [SPAM] Re: wiadomości sejmowe stanowią informację publiczną

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Jan Winczorek <Jan.Winczorek AT aster.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] [SPAM] Re: wiadomości sejmowe stanowią informację publiczną
  • Date: Wed, 17 Oct 2007 00:03:56 +0200

Dnia 16-10-2007, wto o godzinie 23:46 +0200, Alek Tarkowski napisał(a):

> Mam oczywiscie nadzieje, ze jesli pod taka petycja uda sie zebrac
> podpisy kilku istotnych instytucji, to moze Sejm na nia zareaguje.
>
> A moze jeszcze inna strategia wydaje Wam sie najwlasciwsza?

Skuteczna ale i ryzykowna jest metoda faktów dokonanych. Wbrew pozorom
(tym razem mówię zupełnie poważnie) wygranie sprawy o naruszenie praw
autorskich przez KS by nie było takie proste, bo to KS musiałaby
udowodnić, że określony materiał nie jest materiałem urzędowym.

Założę się o 5 zł że apele, nawet podpisane przez instytucje itp, wiele
nie zmienią, bo KS ma interes żeby nie ujawniać tego co ma. Z drugiej
strony nie bardzo widzę prawną drogę żeby ich "zachęcić" do
udostępniania materiałów.
--
Jan Winczorek <Jan.Winczorek AT aster.pl>