cc-pl - Re: [Cc-pl] wiadomości sejmowe stanowią informację publiczną

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: "Tomasz Ganicz" <polimerek AT gmail.com>
  • To: "Creative Commons Polska" <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] wiadomości sejmowe stanowią informację publiczną
  • Date: Tue, 16 Oct 2007 22:39:50 +0200

16-10-07, Jan Winczorek <Jan.Winczorek AT aster.pl> napisał(a):

> I na to właśnie liczy Kancelaria Sejmu...

No dobrze :-) To w takim razie ja proponuję, żeby postawić stronę WWW
- która będzie pełnym mirorem serwisu Kancelarii Sejmu z dodanym
banerem:

"Ja Jan Winczorek, twierdzę, że cały materiał zamieszczony na tej
stronie WWW nie jest objęty prawami autorskimi, gdyż stanowi albo
dokumenty urzędowe, albo materiały urzędowe Kancelarii Sejmu. Jeśli
Kancelaria Sejmu nie zgadza się z tym, to niech pozwie mnie, Jana
Winczorka do sądu, gdyż strona ta, stanowiąca dosłowną kopię całości
serwisu WWW Kancelarii Sejmu została umieszczona na moim serwerze z
pełną świadomością tego, że zdaniem tej instytucji niektóre, dokładnie
nie sprecyzowane treści tutaj prezentowane są objęte prawami
autorskimi. Dla ułatwienia podaję swój adres korespodencyjny, na który
można wysłać zawiadomienie o pozwie sądowy,

Jan Winczorek"

:-)

--
Tomek "Polimerek" Ganicz