cc-pl - Re: [Cc-pl] tantiemy ZASP

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Alek Tarkowski <alek AT creativecommons.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] tantiemy ZASP
  • Date: Wed, 29 Aug 2007 15:21:39 +0200

Maciej,

Nie jestem pewien, czy "ludzie nie wiedza o co chodzi" mnie dotyczy? (Raczej nie... ale w takim razie kogo?)

W kazdym razie na wypadek tlumacze jeszcze raz: zdziwila mnie tylko lista nie odebranych wynagrodzen, siegajaca 2005 roku, na ktorej znajduja sie nie tylko osoby, ktorym nalezy sie 1,50 ale takze znane nazwiska - w przypadku ktorych, zakladam, sumy sa duzo wieksze. Traktuje te liste jako kolejny - choc moze drobny - dowod na to, ze system OZZ nie dziala do konca tak, jak powinien w zalozeniu.

>Alek Tarkowski

Maciej Nowak wrote:
Wystarczy porównać art 21 PrAut.
Podobnie czynic ma Zaiks. Na pytanie jaka jest różnica między Zasp a Zaiks nie bardzo ludzie wiedzą o co chodzi... Brak świadomości. Ludzie myślą że tylko autorzy powinni inkasować wynagrodzenie nie znając pojęcia praw pokrewnych.