cc-pl - Re: [Cc-pl] do wiezienia za sciagniecie piosenki ze strony wytworni muzycznej

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Paweł Lech <pawel.lech AT epf.pl>
  • To: "'Creative Commons Polska'" <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] do wiezienia za sciagniecie piosenki ze strony wytworni muzycznej
  • Date: Sun, 2 Apr 2006 23:42:06 +0200

Tak się składa, że zawsze przeprowadza się postępowanie dowodowe - bez
dowodów nie można nikogo skazać! Bu! Taka już ta nasza procedura karna
fikuśna, że dla wyroku skazującego wymaga dowodów, nawet przy dobrowolnym
poddaniu się karze. Procedura karna, tak jak prawo autorskie, niesie ze sobą
wiele intelektualnych rozczarowań.