cc-pl - [Cc-pl] mapa wolnej kultury w polsce

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Jaroslaw Lipszyc <minus AT free.art.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: [Cc-pl] mapa wolnej kultury w polsce
  • Date: Fri, 17 Mar 2006 00:55:04 +0100

czesc
tomy medak przygotowuje strone WWW iCommons i poprosil mnie o przygotowanie listy wszystkich najwazniejszych (w naszym przypadku chyba po prostu wszystkich...) organizacji spolecznych, firm, spolecznosci etc. zwiaznaych mniej lub bardziej luzno z wiolna kultura ORAZ namiarami tele/email do ich liderow. Mozecie pomoc mi z tym? Powysylajcie co wam sie przypomni na te liste.
pozdr
Lipszyc

  • [Cc-pl] mapa wolnej kultury w polsce, Jaroslaw Lipszyc, 03/16/2006