cc-pl - Re: [Cc-pl] (brak tematu)

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: minus <minus AT free.art.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] (brak tematu)
  • Date: Sat, 07 Jan 2006 01:24:59 +0100

Krzysztof Siewicz wrote:

Natomiast według mojej skromnej wiedzy "w Internecie" da się dość dokładnie określić kto korzysta z danego utworu i wobec tego wyegzekwować opłatę od tej konkretnej osoby.

Czytales ksiazke "1984"? Bo taki system totalnej kontroli jaki przewidzial Orwell wlasnie zaproponowales. Dziekuje, nie. Wole podatek.

Code... Lessiga czytałem dość dawno i może coś mi się niewystarczająco utrwaliło, zwróć jednak uwagę, że proponuję pozostawienie wyboru DRM samym uprawnionym

To przeczytaj: http://www.code-is-law.org/
W dyskusji z toba musialbym powatrzac z niej cale rozdzialy, a szczerze mowiac mi sie nie chce ;-)))
Acha, i jeszcze to, moze ostudzi twoj DRM-owy zapal:
http://junk.haughey.com/doctorow-drm-ms.html
pozdr
lips