cc-pl - Re: [Cc-pl] Wolność wiedzy na Festiwalu Nauki

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: lips <minus AT free.art.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] Wolność wiedzy na Festiwalu Nauki
  • Date: Mon, 19 Sep 2005 00:00:12 +0200

Dnia 18-09-2005, nie o godzinie 22:54 +0200, Marek Futrega napisał(a):

> Czy ktos z obecnych na tym spotkaniu moglby sie pokusic o krotkie
> streszczenie lub chociaz informacje, czy PBI ma jakies plany zwiazane z
> Creative Commons?

Tego niestety nie wiemy, bo przedstawiciel PBI nie dojechal. Mysle, ze
my jako creative commons powinnismy sie z nim spotkac i porozmawiac. Ale
chyba po wyborach.

> Gdyby ktos mial tez jakies w miare aktualne informacje o PBI niezwiazane z
> CC, to tez bylbym wdzieczny za podanie.

Kilka miesiecy temu rozmawialem z dyr. departamentu w ministerstwie
informatyzacji - z rozmowy wynikalo ze pracuja intensywnie nad zmiana
calej architektury strony, teksty maja byc dostepne w xml-u, ma byc nowa
inteligentna wyszukiwarka i jeszcze pare rzeczy. wiec moze tam
rzeczywiscie praca wre, a zanim beda gotowi na zmiany to wisi stare?
(mysle, ze to przesadny optymizm, ale hej, kto mi zabroni byc
optymista!)
pozdr
lipszyc