cc-pl - Re: [Cc-pl] Wolność wiedzy na Festiwalu Nauki

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Marcin Osiecki <gomitell AT gmail.com>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] Wolność wiedzy na Festiwalu Nauki
  • Date: Fri, 23 Sep 2005 15:42:42 +0200

A ja to się cały czas zastanawiam w jaki sposób
Google Print stworzyło swoją bazę książek. Można przeszukiwać
treść każdej z książek - chociaż poszczególne strony są
zapisane w postaci przypominającej plik graficzny!
Co ciekawsze, kiedy na danej stronie znajduje sie dane
hasło, jest ono wyróżnione żółtym tłem. Strasznie to jest
ciekawe od strony technicznej. Może ktoś ma jakieś pomysły? ;)

Pozdrawiam

On 23/09/05, lips <minus AT free.art.pl> wrote:
Wojciech Kotwica napisał(a):

> Hej! kto mi zabroni być realistą?

A swoja droga chyba sie bedzie trzeba przejechac do ministerstwa i
dowiedziec co dalej z PBI...
lips