cc-pl - [Cc-pl] przywitanie

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: "Wojtek" <wojciechwisniewski1 AT wp.pl>
  • To: <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: [Cc-pl] przywitanie
  • Date: Mon, 25 Apr 2005 20:28:31 +0200

Witajcie!
Nazywam sie Wojciech Wiśniewski. Jestem muzykiem, fotografem, studiuje Animacje Społeczno-kulturalna na UŚ. Za miesiac bede bronił prace magisterska poswiecona MUD-om jako zjawisku spolecznemu i kulturowemu. Nie jestem chyba na tyle kompetentny, aby obecnie zabierać głos w dyskusjach nad rozwiązaniami prawnymi, ale cieszę się, że w Polsce zaczyna sie szukac alternatyw dla istniejacego systemu prawnego i zacheca do tworzenia wspolnej kultury. Aby nie byc goloslownym na swojej stronie zamiescilem moje nagrania w postaci mp3. Kazdy kto tylko chce moze je sobie sciagnac w oparciu o licencje:  Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne 2.0.
Pozdrawiam serdecznie
Wojciech Wisniewski

  • [Cc-pl] Przywitanie, Łukasz Jachowicz, 04/01/2005
    • <Possible follow-up(s)>
    • [Cc-pl] przywitanie, Wojtek, 04/25/2005