permaculture - Re: [permaculture] Permaculture Standards and Principles

permaculture@lists.ibiblio.org

Subject: permaculture

  • From: Lawrence London <lfljvenaura@gmail.com>
  • To: permaculture <permaculture@lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [permaculture] Permaculture Standards and Principles
  • Date: Tue, 9 Sep 2014 04:04:18 -0400

Here is the Google+page for a Permaculture practitioner living and working
in Serbia:

Blagodat “Permakultura” Srbije

Google+ Page:
https://plus.google.com/u/0/103511389749687198833/about
https://plus.google.com/u/0/103511389749687198833/posts
Map:
https://maps.google.rs/maps?
ll=44.895203,20.6812224&spn=0.18,0.3&cbll=44.895203,20.6812224&la
yer=c&panoid=yQZSn3GaRWjYO7UrxB4cHw&cbp=,121.44,,0,-
3.1900024&output=classic&dg=opt
<https://maps.google.rs/maps?%0All=44.895203,20.6812224&spn=0.18,0.3&cbll=44.895203,20.6812224&la%0Ayer=c&panoid=yQZSn3GaRWjYO7UrxB4cHw&cbp=,121.44,,0,-%0A3.1900024&output=classic&dg=opt>

https://plus.google.com/u/0/103511389749687198833/posts

Works at Blagodat Srbije, neprofitabilno udruzenje gradjana
Attends PDC Certification
Lives in Smederevo, 11300, Srbija

Smederevo, 11300, Srbija
Email

- blagodat.srbije@gmail.com

YouTube Channel

https://www.youtube.com/channel/UCy0P-HDnn9aX4OyTGP-SBBA

https://www.youtube.com/channel/UCy0P-HDnn9aX4OyTGP-SBBA/videos

YouTube video portal Permakulturnog Udruzenja "Blagodat Srbije, Smederevo".
Mi se zalazemo za upoznjavanje i obrazovanje u Permakulturi.

Svi detalji su publikovani u nasem Statutu: Link:

https://drive.google.com/folderview?id=0B6ed0mjungnwbHlta09O
­N0ROems&usp=sharing

Hvala Vam i dobrodosli u Bolji zivot :)
Address
Smederevo, Srbija

- Blagodat Srbije, neprofitabilno udruzenje gradjana
Dizajner iz Permakulture, present

- PDC Certification
Sustainability, 2006 - present