cc-pl - Re: [Cc-pl] status prawny informacji sejmowych

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: "Tomasz Ganicz" <polimerek AT gmail.com>
  • To: "Creative Commons Polska" <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] status prawny informacji sejmowych
  • Date: Thu, 11 Oct 2007 14:38:54 +0200

11-10-07, Alek Tarkowski <alek AT creativecommons.pl> napisał(a):
> Witajcie,
>
> Odpowiadam sam sobie na wlasny list! - przez co czuje sie troche
> zazenowany, ale trudno.
>
> Zastanawiam sie, dlaczego nie ma zadnego odzewu w tej sprawie - czy
> uwazacie, ze jest ona nieistotna? Czy tez moze nie widzicie za bardzo,
> jak ta sprawa sie zajac? Nie jestem pewien, na czym polega klopot.
>
> Wydaje mi sie, ze sposrod wielu rzeczy do zrobienia w Polsce w zwiazku z
> wolna kultura ta jest:
> 1) stosunkowo prosta i nie wymagajaca duzych nakladow pracy, a zarazem
> [...]

No masz rację. Problem jest w tym, że kiedyś sprawą obiecał się zająć
nasz prezes - czyli Łukasz Garczewski aka TOR. On się pojawia i znika
i obecnie akurat jest w fazie zniknięcia :-) Jak tylko go dopadnę to
się go o to spytam i wtedy uzupełnię informację na wiki CC. Może
będzie dzisiaj na naszym spotkaniu zarządu na IRCu. Łukasza już
planowaliśmy "zdetronizować" na ostatnim zlocie - ale ostatecznie
zdecydowaliśmy, że to nie ma sensu, bo kadencja obecnego zarządu
kończy się w tym roku i na zjeździe planowanym na grudzień będą nowe
wybory całego zarządu.

Po tym jak się wyjaśni sprawa co on zrobił /nie zrobił - obiecuję, że
zajmiemy się tą sprawą. Możemy się podłączyć do wniosku ogólnego, lub
wysłać własny. Generalnie to jest jednak tak, że takie sprawy prawne
ludu wikipediowego specjalnie nie kręcą. Wy jakby siedzicie w tym na
stałe - a nas to interesuje jak dotyka Wikipedii. Interesują się tym
dwie, trzy osoby zwykle.

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.poli.toya.net.pl