cc-pl - Re: [Cc-pl] status prawny informacji sejmowych

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Alek Tarkowski <alek AT creativecommons.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] status prawny informacji sejmowych
  • Date: Thu, 11 Oct 2007 13:19:14 +0200

Witajcie,

Odpowiadam sam sobie na wlasny list! - przez co czuje sie troche zazenowany, ale trudno.

Zastanawiam sie, dlaczego nie ma zadnego odzewu w tej sprawie - czy uwazacie, ze jest ona nieistotna? Czy tez moze nie widzicie za bardzo, jak ta sprawa sie zajac? Nie jestem pewien, na czym polega klopot.

Wydaje mi sie, ze sposrod wielu rzeczy do zrobienia w Polsce w zwiazku z wolna kultura ta jest:
1) stosunkowo prosta i nie wymagajaca duzych nakladow pracy, a zarazem
2) efektowna - dostep do informacji sejmowych jest czyms w miare oczywistym i jasnym.

Pozdrowienia,

Alek