cc-pl - [Cc-pl] Partia Piratow - o2

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: rudix81 AT o2.pl
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: [Cc-pl] Partia Piratow - o2
  • Date: Wed, 15 Nov 2006 10:15:48 +0100

Witam,

Czasem śledze wasze rozmowy i musze uznac ze sa one conajmniej ciekawe. natrafilam na o2 info o Parti Piratow

http://wiadomosci.o2.pl/?s=260&t=295261

cyt"partia pomagać oskarżonym o nielegalne rozpowszechnianie muzyki i filmów w internecie. ... Partia Piratów nie uważa, że zachęca do łamania prawa. Jej program łączy w sobie większość nieprzychylnych opinii o prawie autorskim i patentowym, które pojawiły się w ciągu ostatnich lat. Krytykujący najczęściej zwracają uwagę na błyskawiczny rozwój internetu, za którym nie idą rozwiązania prawne. Piraci chcą, by prawo regulowało wyłącznie używanie i kopiowanie dzieł w celach komercyjnych - pisze "ŻW".

Nie uwazam o2 za źródło informacji ale nie da sie tej wiadomosci nie zauwazyc. Czy przypadkiem nie zachacza to w cos innego. Tzn. czytajac was mam wrazenie ze ma to jakies podstawy prawne, ta wiadomosc natomiast wzbudzila we mnie mnnieszane uczucia. Czy to nie skonczy sie na tym ze bedzie sie ratowac tych, ktorzy nie koniecznie przesylali muzyke w celach przeplywu informacji, wolnosci mp3:) ale i zarobkowych. nie oszukujmy sie, wsrod nich nie widze tylko aniolkow

pzdr

Monia