cc-pl - Re: [Cc-pl] licencje CC i pola eksploatacji

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Alek Tarkowski <alek.tarkowski AT creativecommons.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] licencje CC i pola eksploatacji
  • Date: Mon, 13 Nov 2006 15:04:31 +0100

Piotrze,

Dziekuje Ci bardzo za wyjasnienia i ciesze sie, ze z naszymi licencjami, tak jak podejrzewalem, jest wszystko w porzadku. Mam wrazenie, ze nawet jesli mozliwosc roznorakiej interpretacji prawa pozostawia miejsce na krytyke, to obecny ksztalt licencji ma jednak silne uzasadnienie.

Jednoczesnie czuje potrzebe sie wytlumaczyc, bo troche sam jestem winny - zastanawiajac sie nad kwestia licencji CC i nowych pol eksploatacji (ciagle nie mamy odpowiedzi w tej kwestii) zadalem nieopatrznie pytanie o licencje CC i pola eksploatacji. Inna juz sprawa, ze zamiast odpowiedzi, ze nie ma sie czym niepokoic, pojawily sie glosy, ze cos z licencjami rzeczywiscie jest nie tak (swoja droga, nadal nie wiemy tak naprawde, co).

Takze jeszcze raz przepraszam za bycie zaczynem tego zametu, ktory mam nadzieje uda nam sie niedlugo wyjasnic. Jak zwykle, zycie prawnikow z nie-prawnikami na jednej liscie okazuje sie byc pelne przygod.

Pozdrowienia,

Alek Tarkowski

--
koordynator / Public Lead
Creative Commons Polska / Poland

(+48) 889 660 444
http://creativecommons.pl
skype:alektarkowski

begin:vcard
fn:Alek Tarkowski
n:Tarkowski;Alek
org:Creative Commons Polska
email;internet:alek.tarkowski AT creativecommons.pl
tel;cell:+48 889 660 444
x-mozilla-html:FALSE
url:http://creativecommons.pl
version:2.1