cc-pl - [Cc-pl] licencje CC i pola eksploatacji

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Alek Tarkowski <alek.tarkowski AT creativecommons.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: [Cc-pl] licencje CC i pola eksploatacji
  • Date: Fri, 10 Nov 2006 13:44:49 +0100

Czesc,

Wymyslilem sobie problem, ktory pewnie wynika z tego, ze *nie jestem prawnikiem*, ale chetnie bym go wyjasnil. Licencja CC, jesli uzyje ja dzisiaj, obejmie wszystkie istniejace pola eksploatacji. Zalozmy, ze jutro zostaje zdefiniowane nowe pole eksploatacji - co musze zrobic, zeby objac je licencja CC? Czy licencje takie sa "datowane", czy tez moze sa stale udzielane i wraz z pojawieniem sie nowego pola rozszerzaja sie na nie automatycznie - i nie ma klopotu?

Pozdrowienia,

Alek

--
koordynator / Public Lead
Creative Commons Polska / Poland

(+48) 889 660 444
http://creativecommons.pl
skype:alektarkowski

begin:vcard
fn:Alek Tarkowski
n:Tarkowski;Alek
org:Creative Commons Polska
email;internet:alek.tarkowski AT creativecommons.pl
tel;cell:+48 889 660 444
x-mozilla-html:FALSE
url:http://creativecommons.pl
version:2.1