cc-pl - [Cc-pl] Książki na CC

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: SasQ <sasq1 AT go2.pl>
  • To: "Creative Commons Polska" <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: [Cc-pl] Książki na CC
  • Date: Sat, 11 Nov 2006 20:21:02 +0100

Siema.

Są jeszcze jakieś inne książki wydane na licencji CC w Polsce
[lub ewentualnie za granicą], oprócz wszystkim dobrze znanej
"Wolnej kultury" Lessiga? Bo jak narazie żadnych innych nie
widziałem, a ciekawi mnie ten temat.
Tzn. konkretnie pytam akurat o to, bo ciekaw jestem, czy takie
coś jest opłacalne dla autora/wydawnictwa i czy to nie jest tak,
że Lessig wydał tą książkę tylko "dla zasady", żeby pokazać że
tak się da, bo nie wiem przecież ile osób kupiło wersję papierową
i czy Lessig ma z tego wogóle jakieś korzyści
A zastanawiam się nad wydaniem materiałów ze swojej strony jako
książki, jednak nie chciałbym usuwać ich z Internetu, wolałbym
zostawić je tam na którejś z licencji CC. Czyli zrobić tak jak
Lessig: wersja darmowa w sieci na CC i wersja drukiem za hajs ;-J
Może ktoś tutaj ma już jakieś doświadczenia z tym związane?

--
SasQ