cc-pl - Re: [Cc-pl] cóż to za obużenia ???

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Adam Przybyla <adam AT ertel.com.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] cóż to za obużenia ???
  • Date: Tue, 15 Aug 2006 12:21:42 +0200 (CEST)

On Mon, 14 Aug 2006, SasQ wrote:

> Kapitał? Nie wiem czy ktokolwiek coś na tym zyska, ale wiele
> osób, wraz z samymi zainteresowanymi, może wiele stracić,
> robiąc to właśnie w taki sposób - kompromitujący PP.

> "I ty Mały Jasio też..."

> No właśnie: BYLE GRUPA. Nie mam zamiaru popierać "byle grupy".
> Mam zamiar poprzeć inteligentną i przemyślaną kampanię. Nie
> medialną papkę której nienawidzę ZWŁASZCZA w polityce, lecz
> konkretny program reprezentujący interesy WIELU obywateli i
> konsumentów, a nie GARSTKI uczniaków z wakacyjną zajawką.

> Poważnie? Macie już za sobą całe polskie środowisko GNU? ;J :P
> [...]
... moze skupmy się na warstie semantycznej a nie
syntaktycznej?;-) Milo aby takie poprawki się pojawily, ale meritum
tkwie w tym, co autor chcial przekazac. Tak, zaczac nalezy od
piractwa, aby dojsc do jakiegos sensowanego konsesnsusu,
nowej metody na kulture, a moze strasznie starej, tylko inaczej nazwanej.
Z powazaniem
Adam Przybyla