Sympa Menu

cc-se - [Cc-se] Reply-to till listan saknas

cc-se AT lists.ibiblio.org

Subject: development of iCommons Sweden licenses

  • From: Peter Brink <peter.brink AT brinkdata.se>
  • To: "cc-se AT lists.ibiblio.org" <cc-se AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: [Cc-se] Reply-to till listan saknas
  • Date: Fri, 18 Mar 2005 14:48:15 +0100

Hej,

Jag noterar att "Discussion on the Creative Commons license drafts" listan har en Reply-to som pekar tillbaka till själva listan medan CC-SE saknar en sådan, vilket redan orsakat mig problem (dvs mail till listan har gått till den som skickat in ett inlägg till listan, vilket är fel), finns det någon möjlighet att få detta åtgärdat?

/Peter

Archive powered by MHonArc 2.6.24.

Top of Page