cc-pl - [Cc-pl] [NNT] PAP Nauka w Polsce

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Perun <bruthus AT interia.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: [Cc-pl] [NNT] PAP Nauka w Polsce
  • Date: Sun, 6 Feb 2011 13:27:46 +0100

Przepraszam za pytanie nie na temat, ale jest szansa, że ktoś z Was będzie wiedział. Czy informacje z serwisu PAP "Nauka w Polsce", finansowanym, jak chwali się sam serwis przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego, można wykorzystywać bezpłatnie? Normalne, że płaci się licencję za wykorzystanie serwisów zamkniętych itp. Ale co w przypadku wiadomości przygotowywanych za pieniądze podatników?

Kiedyś próbowałem dowiedzieć się u źródła i dowiedziałem się jedynie, że jeśli chcę korzystać, mam zakupić dostęp do serwisu PAP Nauka, który nie jest finansowany przez ministerstwo.

gds