cc-pl - Re: [Cc-pl] doktorat o prawnych aspektach wolnego oprogramowania

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Aleksandra Sekuła <alile35 AT gmail.com>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] doktorat o prawnych aspektach wolnego oprogramowania
  • Date: Fri, 23 Apr 2010 15:26:25 +0200

Gratulacje! Wiwaty! :D

W dniu 23 kwietnia 2010 14:07 użytkownik Tomasz Ganicz <polimerek AT gmail.com> napisał:
W dniu 23 kwietnia 2010 13:54 użytkownik Krzysztof Siewicz
<siewi AT interia.pl> napisał:
> Witam!
>
> Mam przyjemność poinformować, że niedawno obroniłem doktorat poświęcony
> prawnym aspektom wolnego oprogramowania.
>
> Praca jest dostępna pod:
> https://openaccess.leidenuniv.nl/dspace/handle/1887/15276?mode=more

No to gratulacje dr Krzysztofie Siewiczu :-)

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.ganicz.pl/poli/

Aleksandra Sekuła
redaktorka merytoryczna biblioteki Wolne Lektury

Możesz przekazać 1%  podatku na rozwój "Wolnych Lektur" podając w formularzu PIT dane:

Fundacja Nowoczesna Polska
ul. Marszałkowska 84/92 lok. 125
00-514 Warszawa
tel./fax: +48 22 621 30 17
e-mail: fundacja AT nowoczesnapolska.org.pl
www.nowoczesnapolska.org.pl

Organizacja Pożytku Publicznego
Sąd Rejestrowy dla M.St. Warszawy w Warszawie,
XII Wydział Gospodarczy KRS 0000070056
NIP 952-18-77-087