cc-pl - Re: [Cc-pl] wiadomosci24 wprowadzaja licencje CC (Alek Tarkowski)

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: "Tobiasz \"Anorak\" Koprowski" <not.beautiful.anymore AT gmail.com>
  • To: cc-pl AT lists.ibiblio.org
  • Subject: Re: [Cc-pl] wiadomosci24 wprowadzaja licencje CC (Alek Tarkowski)
  • Date: Sun, 13 Jan 2008 12:31:29 +0100

Witam,

Myślę, że nie jest to zły pomysł. Nie wiem jak on się rozwinie - zdecydowanie wolę, żeby była możliwość opublikowania tekstu używając licencji niż bez licencji w ogóle.
Nie wiem tylko jak podejść do zamknięcia się w jednym tylko fragmencie portalu.
W końcu stworzenie newsa (wydarzenia), czy komentarza w postaci dłuższego tekstu jest własną twórczością,

A ludzie będą chcieli publikować więcej tekstów, również na licencjach.
Co do ilości - tekstów jest już sześć - więc jakoś powolutku idzie do przodu.

Ja sam sie zastanawiam jako autor tekstów (piszę między innymi recenzje muzyczne, relacje koncertowe i wywiady) czy nie powinienem na portalu wprowadzić licencji, już doświadczyłem kradzieży moich tekstów do innych portali.

Pozdrawiam
--
Tobiasz "Anorak" Koprowski