cc-pl - [Cc-pl] Tłumaczenia icommons.org

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Michał Rączka <michaloo AT gmail.com>
  • To: cc-pl AT lists.ibiblio.org
  • Subject: [Cc-pl] Tłumaczenia icommons.org
  • Date: Sun, 4 Mar 2007 18:00:43 +0100

Witam,
Jakiś czas temu pisałem tutaj o magazynie internetowym
www.obiektyw.net, który ma w szczególny sposób zajmować się
tematyką "wolnościową" (wolna kultura + Open Source).
O ile nad całością trzeba jeszcze mocno popracować to chyba powoli
zbliżamy się do docelowego kształtu tego czasopisma/webloga.
W związku z tym chciałem poprosić Was o ocenę tłumaczeń artykułów
(trzech sztuk) z serwisu icommons.org, które znajdują się tutaj:
http://www.obiektyw.net/category/artykul/wko/tlumaczenie/

Nie mamy żadnego doświadczenia w tłumaczeniu takich tekstów i żadnej
specjalnej wiedzy, dlatego bardzo proszę o jakąkolwiek krytykę. Chcemy
wiedzieć czy to co już zrobiliśmy nadaje się i czy warto to
kontynuować, a jeżeli tak to jak.

Pozdrawiam
Michał Rączka

  • [Cc-pl] Tłumaczenia icommons.org, Michał Rączka, 03/04/2007