cc-pl - Re: [Cc-pl] Kompilacja muzyki CC ?

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Bruthus Perun <bruthus AT interia.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] Kompilacja muzyki CC ?
  • Date: Wed, 03 Jan 2007 23:46:54 +0100

Paweł Wizimirski napisał(a):
> ...A ja po raz n-ty polecam 9lives.pl, które się cały czas rozrasta i
> nie ma tam miejsca na "jakieśtam" garazowe kapele :)
>
> pozdrawia
> Paweł

Dzięki wielkie. Ale powinniście dokładniej informować w opisach albumów
na jakiej licencji CC są wypuszczone. Bo info, że płyta jest dostępna na
licencji Creative Commons to informacja niejasna- są licencje i
licencje. Te bardziej liberalne i te mniej. Niestety, CC nie jest
jednolitą propozycją i nie stoi za nim zwarta ideologia.

Pozdrawiam

--
GDS

Jestes kierowca? To poczytaj! >>> http://link.interia.pl/f199e