cc-pl - [Cc-pl] TEMAT jest czerwony cd

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: "anirawojan" <anirawojan AT tlen.pl>
  • To: cc-pl AT lists.ibiblio.org
  • Subject: [Cc-pl] TEMAT jest czerwony cd
  • Date: Sun, 17 Dec 2006 13:11:45 +0100

Przepraszam, jeszcze numer SIEDEM czyli

7. Free and equal access to all publicly-produced information and all
educational material used in all branches of the public education system.

7.wolny i równy dostęp do wszystkich informacji pochodzacych z obiegu
publicznego oraz wszystkich materiałów edukacyjnych we wszystkich dziedzinach
publicznego systemu edukacji.

(a pieniadze na to wszystko się wydrukuje w Banku Centralnym w
Moskwie...:)))))