cc-pl - Re: [Cc-pl] TEMAT JEST WIELKIM ZNAKIEM ZAPYTANIA

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: "Jakub Mrozowski" <phibro AT wp.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] TEMAT JEST WIELKIM ZNAKIEM ZAPYTANIA
  • Date: Sun, 17 Dec 2006 01:09:18 +0100

> :D
>
> Możliwe że to po prostu sposób oznaczenia autorstwa.
> Zauważyłem że także w Polsce takie ozdabianie wszystkiego
> znaczkami (c) <tu jakiś przedział dat> <tu jakiś autor/firma>
> to bardzo popularna praktyka, choć idiotyczna gdy sobie
> człowiek uświadomi, że przecież praw do kopiowania się już
> nie rejestruje :P

W Polsce nie, ale gdzieniegdzie ma to znaczenie(patrz: USA zarówno znaczek,
jak i rejestracja mają znaczenie choćby z pkt. widzenia tzw. innocent
infrigement), więc może się przydać dla zapewnienia ochrony i tam, poza tym,
o czym już kiedyś była tu mowa, funkcja informacyjna - nie trzeba, ale można
:)

Pozdrawiam,
Kuba

Dwie kobiety i ten sam problem - FACECI! Czy świąteczny wyjazd
może coś zmienić? HOLIDAY - romantyczna komedia z gwiazdorską
obsadą w kinach od 22 grudnia !!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fholiday.html&sid=967