cc-pl - Re: [Cc-pl] "Code v2" Lessiga dostepny juz w internecie

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: "Przemek Bialokozowicz" <przemek.bialokozowicz AT gmail.com>
  • To: "Creative Commons Polska" <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] "Code v2" Lessiga dostepny juz w internecie
  • Date: Tue, 12 Dec 2006 21:25:45 +0000

To ja chetnie sie przylacze do tlumaczenia.

Pozdro
Przemek

On 12/12/06, bruthus <bruthus AT interia.pl> wrote:
Alek Tarkowski napisał(a):
> czesc,
>
> Lawrence Lessig opublikował właśnie, w sieci i drukiem, wersję drugą
> poprawioną swojej pierwszej książki, "Code and Other Laws of
> Cyberspace" – zatytułowaną "Code v2" <http://codev2.cc/>. Tytuł się
> nieco zmienił, bo i książka nie jest prostym przedrukiem – Lessig
> aktualizował ją z pomocą wersji wiki książki oraz chmary internautów.
> http://codev2.cc/
>
> O premierze książki można przeczytać na blogu creativecommons.org
> <http://creativecommons.org/weblog/entry/7149>, a Jarosław Lipszyc na
> [...]
Chętnie włączę się w tłumaczenie. Jutro ściągam knigę i studiuję. Myślę,
że autorzy tłumaczenia "Wolnej kultury" powinni podrzucić pomysły
ewentualnych usprawnień kolejnego tłumaczenia. Ale ostatnio zastosowany
sposób wydawał się rozsądny.

GDS