cc-pl - Re: [Cc-pl] "Code v2" Lessiga dostepny juz w internecie

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: "Agata Glazewska" <agata.glazewska AT gmail.com>
  • To: "Creative Commons Polska" <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] "Code v2" Lessiga dostepny juz w internecie
  • Date: Tue, 12 Dec 2006 20:55:48 +0100

czesc,

bardzo mi sie podoba pomysl z ponownym tlumaczeniem Lessiga na polski. poza tym, ze to jest CIEKAWE zajecie, takze bardzo potrzebne. zachwycilo mnie podejscie Lessiga do wspolnej pracy nad ta ksiazka kiedy mowil, ze nie zachowuje sobie monopolu na wiedze i ze dlaczego mialby tracic czas i wysilek, skoro wokol otaczaja go eksperci chetni do tego, zeby pomoc i zaangazowac sie. taki melanz, bo Lessig w koncu tez jest ekspertem, moglby i u nas stac sie smaczkiem nie tylko dla koneserow nowych mediow. skoro pierwsze, eksperymentalne wydanie ladnie sie rozeszlo, chyba warto sprobowac.

ciekawe, co to za nowy, poprawiony sposob tlumaczenia?

pozdrowienia
agata