cc-pl - Re: [Cc-pl] szukamy muzyki do naszej burnstation

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: "Tomek \"Polimerek\" Ganicz" <polimerek AT gmail.com>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] szukamy muzyki do naszej burnstation
  • Date: Sun, 03 Dec 2006 23:51:18 +0100

Alek Tarkowski napisał(a):
czesc,

jak juz pisalem, bedziemy podczas urodzin CC rozstawiac 'burnstation' -
komputer, na ktorym kazdy moze wypalic sobie plyte z wolna muzyka.
korzystajac z goscinnosci 7thguard postawilem na ich wiki strone, na
ktorej chcialbym zbierac w najblizszych dniach linki do plyt i artystow,
ktorych umiescimy w burnstation.

prosilbym wszystkich, ktorzy znaja fajne zespoly nagrywajace na
licencjach CC o wpisywanie na linki nastepujacych informacji:

1. Artysta

2. Płyta / płyty

3. Link do utworów / strony artysty

4. Kilka słów o artyście - jaki gatunek? dlaczego warto? itp.

gdyby ktos nie chcial / nie umial uzywac wiki, mozecie przeslac swoje
propozycje bezposrednio do mnie, a ja wkleje je na stronie.

prosilbym o przesylanie konkretnych propozycji - w postaci
poszczegolnych plyt (moze byc ich dowolna ilosc). zalezy nam na
udostepnieniu katalogu wyselekcjowanego, w ktorym beda nagrania wysokiej
jakosci, w ilosci, ktora mozna ogarnac chcac wypalic sobie plyte w kilka
/ kilkanascie minut...

strona jest tutaj:
http://7thwiki.7thguard.net/index.php/CC_PL

Może warto się z tym zwrócić do ludzi z EMD ?

http://emd.pl/wiki/Strona_g%C5%82%C3%B3wna

EMD to taka encyklopedia muzyki alternatywnej, która kiedyś wypączkowała z Wikipedii. Założycielem tego jest:

http://emd.pl/wiki/Autor:Artur_Nowak

--
Tomasz "Polimerek" Ganicz
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Polimerek