cc-pl - [Cc-pl] szukamy muzyki do naszej burnstation

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Alek Tarkowski <alek.tarkowski AT creativecommons.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: [Cc-pl] szukamy muzyki do naszej burnstation
  • Date: Sun, 03 Dec 2006 22:53:47 +0100

czesc,

jak juz pisalem, bedziemy podczas urodzin CC rozstawiac 'burnstation' -
komputer, na ktorym kazdy moze wypalic sobie plyte z wolna muzyka.
korzystajac z goscinnosci 7thguard postawilem na ich wiki strone, na
ktorej chcialbym zbierac w najblizszych dniach linki do plyt i artystow,
ktorych umiescimy w burnstation.

prosilbym wszystkich, ktorzy znaja fajne zespoly nagrywajace na
licencjach CC o wpisywanie na linki nastepujacych informacji:

1. Artysta

2. Płyta / płyty

3. Link do utworów / strony artysty

4. Kilka słów o artyście - jaki gatunek? dlaczego warto? itp.

gdyby ktos nie chcial / nie umial uzywac wiki, mozecie przeslac swoje
propozycje bezposrednio do mnie, a ja wkleje je na stronie.

prosilbym o przesylanie konkretnych propozycji - w postaci
poszczegolnych plyt (moze byc ich dowolna ilosc). zalezy nam na
udostepnieniu katalogu wyselekcjowanego, w ktorym beda nagrania wysokiej
jakosci, w ilosci, ktora mozna ogarnac chcac wypalic sobie plyte w kilka
/ kilkanascie minut...

strona jest tutaj:
http://7thwiki.7thguard.net/index.php/CC_PL

pozdrowienia,

Alek Tarkowski

--
koordynator / Public Lead
Creative Commons Polska / Poland

(+48) 889 660 444
http://creativecommons.pl
skype:alektarkowski
begin:vcard
fn:Alek Tarkowski
n:Tarkowski;Alek
org:Creative Commons Polska
email;internet:alek.tarkowski AT creativecommons.pl
tel;cell:+48 889 660 444
x-mozilla-html:FALSE
url:http://creativecommons.pl
version:2.1