cc-pl - Re: [Cc-pl] Są jeszcze jakieś inne książki wydane na licencji CC w Polsce

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: bruthus <bruthus AT interia.pl>
  • To: kalota AT centrix.pl, Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] Są jeszcze jakieś inne książki wydane na licencji CC w Polsce
  • Date: Mon, 13 Nov 2006 08:38:27 +0100

Tomasz Kalota napisał(a):
Osobiście kupiłem wersję papierową Lessiga i znam jeszcze kilka osób, które
też kupiły. Myślę, że wydawanie na licencji CC może być opłacalne dla
autorów i wydawców i chyba jest szansa na to, że powstaną jakieś mechanizmy
rynkowe w tej sferze ale z pewnością nie będzie to to samo co tradycyjny
rynek wydawniczy.

pozdrawiam
Tomasz Kalota

Ja kupiłem dwie. Jedną sprezentowałem. Myślę, że jeszcze długo będziemy bazować na przyzwyczajeniach do książki. W czytaniu nie liczy się tylko treść, ale również zapach, dotyk, kartkowanie, zakreślanie ołówkiem itp. Wiem, powinno być [OT], a może [NNT] (taki pomysł na wersję polską).

Pozdrawiam

--
GDS

Alibaba i czterdziestolatek