cc-pl - [Cc-pl] (brak tematu)

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: seweryn siewert <sewerynsiewert AT o2.pl>
  • To: cc-pl AT lists.ibiblio.org
  • Subject: [Cc-pl] (brak tematu)
  • Date: Tue, 15 Aug 2006 19:05:58 +0200

Wracając jednak do Partii Piratów, co dziwią mnie sformułowania w stylu
>O bosh... -_- Czyżbyś chciał sie załapać na amnestię Giertycha?<
Podobno piszą tu ludzi chcących tworzyć wolną KULTURę!
Dla mnie nie musi być jakiegoś konkretnego programu, żeby stworzyć coś
wspólnie (ciekawe jaką ideolo maiał Stallman rzucając na Usernet propozycję
GNU)
Z waszych wypowiedzi wynika raczej jasno, że w tym kraju partia polityczna
musi być jasna i nieomylna. Na zachodzie jak się coś nie podoba większej
grupie, to nie czeka na wybitny program wyborczy, tylko się zkrzykują i
działają. Tak właśnie działą społeczeństwo obywatelskie. Ja też nie twierdzę,
że zaraz chcę widzieć ich w sejmie. Sami przecież piszą, że to nie jest
wersja 1.0 (ostateczna i niepodwazalna, jak najjaśniejsza PZPR!)
Ciekawe jak wyglądałoby jądro Linuxa, gdyby Torwalds spotkał się z takim
nastawieniem Społeczności.