cc-pl - Re: [Cc-pl] pytanie o bazy z muzyka na licencji cc

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Jaroslaw Lipszyc <minus AT free.art.pl>
  • To: cezos <cezos AT tutaj.com.pl>, Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] pytanie o bazy z muzyka na licencji cc
  • Date: Wed, 12 Apr 2006 02:44:23 +0200

Jak ty Lips, za przeproszeniem tak bedziesz promowal wolną muzyke, to
ja cutfa dziekuje.

prosze :-)

Dajesz linki na jakieś muzeum, piszesz ze muzyki jest niewiele

a ty czytasz chociaz te moje emaile? nie dalem zadnego linka, napisalem ze muzyki na jednej okreslonej licencji jest stosunkowo mniej niz na innych. skad wniosek ze w ogole jest jej niewiele - nie mam pojecia.

Podobnej dezinformacji juz dawno nie wiedzialem .....

zapraszam na strone konferencji zrobionej za unijne (czyli nasze) pieniadze przez polskie (czyli nasze) ministerstwo kultury:
http://www.mkidn.gov.pl/website/index.jsp?catId=446
przez porownanie od razu mnie docenisz :-)

a przeciez doskonale wiesz, ze funkcjonuje
www.disfish.com i wielu, wielu rewelacyjnych kolesi promujacych sie
samodzielnie.

wiem. i dlatego wlasnie odeslalem do wyszukiwarek, ktore przeszukuja nie jedna, a wiele baz danych. nota bene - sprawdzales czy yahoo cc search indeksuje disfisha? to moze byc dosc istotne...

pozdr serdecznie
lipszyc