cc-pl - Re: [Cc-pl] Uwagi do FAQ

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Justyna Hofmokl <justyna.hofmokl AT creativecommons.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] Uwagi do FAQ
  • Date: Mon, 12 Dec 2005 10:28:43 +0100

Wojtku,
bardzo, bardzo dziękuję za pracę, którą włożyłeś w redakcję FAQ'u. Prosząc o przejrzenie FAQ'u pod kątem błędów nawet nie marzyłam o tak dokładnej redakcji. Mam nadzieję, że uda mi się szybko nanieść stosowne poprawki.
Jeszcze raz dzięki i serdeczne pozdrowienia.

Justyna

Wojciech Kotwica wrote:

Na naszej stronie pojawił się szczegółowy FAQ dot. używania licencji w
Polsce. Będę wdzięczna za feedback i info dot. potencjalnych pomyłek.
http://creativecommons.pl/licencje-praw-autorskich-creative-commons/faq/

* wg polskiej pisowni kropka kończące zdanie wtrącone umieszczone
w nawiasach powinna być poza nawiasem, nie wewnątrz niego:
- "(Więcej na ten temat w kolejnych pytaniach.)" --> "pytaniach)."

[ciach ...]