cc-pl - Re: [Cc-pl] (brak tematu)

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: "Grzegorz D. Stunża" <bruthus AT interia.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] (brak tematu)
  • Date: Sat, 12 Nov 2005 17:29:52 +0100

Krzysztof Siewicz napisał(a):

Wydaje sie, ze Lips i Grzegorz tak to zrozumieli. Ale zamiast sie wyzywac,
lepiej chyba podjac temat jaki jest sens prowadzenia zamknietego e-learningu?
Przeciez na wyklad UW moze wejsc kazdy i nikt nie sprawdza, czy zaplacil
czesne (czy moze cos sie zmienilo?)

Nie zrozumieliśmy się, ok. Ale teraz to ja zgłupiałem. Do czego ma prowadzić ten link ze strony cc, który powinniśmy tam szybko umieścić? Do kursu na UW czy do jakichś materiałów o CC?

A tworzenie zamkniętych kursów e-learning to oczywiście ograniczenie dla nie studentów. Ale szkoła wyższa zmierza do tego, żeby dostęp do wiedzy mieli tylko studenci i najlepiej, żeby jeszcze płacili za ten dostęp. I pewnie za kilka lat doczekamy się płatnych studiów. Ideologia neoliberalna ma się dobrze. Niech żyją zyski!

brthz