cc-pl - Re: [Cc-pl] Tłumaczenie artykułu o CC

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Krzysztof Siewicz <siewi AT interia.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] Tłumaczenie artykułu o CC
  • Date: Tue, 08 Nov 2005 22:26:39 +0100

Takze mimo opinii Marka nasza prosba jest nadal aktualna. A jesli Ty Marku, lub ktos inny z Was, potrafi wskazac inny tekst, ktorego przetlumaczenie bedzie bardziej wartosciowe, dajcie prosze znac.

A jakie jest Wasze zdanie na temat następującej propozycji kompromisowej - ktoś przetłumaczy artykuł, a następnie dodamy (w formie przypisów lub innych adnotacji) informacje specyficzne dla prawa polskiego. (W podtekście chcę zasugerować, że na samo tłumaczenie niezbyt mam czas, ale na przerzucenie orzecznictwa i komentarza oraz dodanie przypisów może bym i znalazł).

I to by było coś, a nie jakieś ugrzecznione tłumaczenie...

Krzysiek

INTERIA.PL | Kliknij po wiecej >>> http://link.interia.pl/f18c1