cc-pl - Re: [Cc-pl] Prawniczy FAQ

cc-pl AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Polska

  • From: Krzysztof Siewicz <siewi AT interia.pl>
  • To: Creative Commons Polska <cc-pl AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-pl] Prawniczy FAQ
  • Date: 07 Jun 2005 12:35:46 +0200

> Bardzo proszę o pomoc przy tej pracy. Wiem, że kilka osób (Krzysztofie?)
> już zgłaszało chęć zaangażowania w koordynację FAQ, dlatego liczę na

Podtrzymuję ofertę, choć w najbliższym czasie moge mieć kłopot z
dostarczeniem wartościowego wkładu z uwagi na nawał zajęć. Postaram się
jednak w miarę możliwości wyłuskać najważniejsze kwestie z dotychczasowej
dyskusji, aby był gotowy szkielet do dalszej pracy.

Pozdrawiam,
Krzysztof Siewicz

Startuj z INTERIA.PL! >>> http://link.interia.pl/f186c

  • [Cc-pl] Prawniczy FAQ, Justyna Hofmokl, 06/07/2005
    • <Possible follow-up(s)>
    • Re: [Cc-pl] Prawniczy FAQ, Krzysztof Siewicz, 06/07/2005