Sympa Menu

cc-cat - Re: [Cc-cat] Preguntes CC

cc-cat AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons a Catalunya

  • From: IGNASI LABASTIDA JUAN <ilabastida AT ub.edu>
  • Cc: Cc-cat AT lists.ibiblio.org
  • Subject: Re: [Cc-cat] Preguntes CC
  • Date: Wed, 03 Nov 2004 18:15:36 +0100

Hola Josep,

> 1. Fins a quin punt un tribunal espanyo donarà "valor" a la llicència CC?
> -m'imagino que és un tema que us haureu plantejat però en desconec la
> vostra interpretació
Entenc que ha de donar el mateix valor que qualsevol altre tipus de llicència.
És un text legal que segueix la llei de PI i per tant si algú la vulnera pot
anar als tribunals.

> 2. En el moment d'adoptar la llicència i NO permetre un ús comercial,
> s'entén que si hom dona un curs de formació -cobrant per fer el curs- no
> pot utilitzar aquests documents?
Això és més complicat, entenc que si el material està disponible lliurement,
no
el comercialitzes i el que ofereixes són les hores de formació. El material
hauria de ser d'accés lliure per a qualsevol, tant si segueix el curs com no.

Salutacions,

Ignasi

  • [Cc-cat] Preguntes CC, Josep Ferran Vives/CT/UPC, 11/03/2004
    • Re: [Cc-cat] Preguntes CC, IGNASI LABASTIDA JUAN, 11/03/2004

Archive powered by MHonArc 2.6.24.

Top of Page