Sympa Menu

cc-cat - [Cc-cat] Preguntes CC

cc-cat AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons a Catalunya

  • From: "Josep Ferran Vives/CT/UPC" <josep.ferran.vives AT upc.es>
  • To: Cc-cat AT lists.ibiblio.org
  • Cc:
  • Subject: [Cc-cat] Preguntes CC
  • Date: Wed, 3 Nov 2004 15:05:59 +0100

Hola,

Fa poc temps que estic en aquesta llista i desconec si és el vehicle ideal
per comentar-vos aquests temes, si no fos us prego que em disculpeu i que
m'adreceu al lloc adient.

El nostre servei de biblioteques es planteja d'adoptar algun tipus de
llicència per tal de protegir els documents que, propietat de la
universitat -apunts, presentacions, etc. - es penjen a través del nostre
web.

Abans de l'adopació d'aquestes llicència se'ns plantejen els següents
dubtes:

1. Fins a quin punt un tribunal espanyo donarà "valor" a la llicència CC?
-m'imagino que és un tema que us haureu plantejat però en desconec la
vostra interpretació

2. En el moment d'adoptar la llicència i NO permetre un ús comercial,
s'entén que si hom dona un curs de formació -cobrant per fer el curs- no
pot utilitzar aquests documents?

Tenims alguns dubtes més però no és qüestió ara d'atabalar mes.

Moltes gràcies

=============================
Josep Vives i Gràcia
Biblioteca de l'EPSEVG