cc-rs - Re: [Cc-.rs/.yu] Komentari, predlozi....

cc-rs AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Serbia

  • From: "Natasa Trifunovic" <natasa.trifunovic AT pks.co.yu>
  • To: "'biro iz beograda'" <biroizbeograda AT gmail.com>, <cc-rs AT lists.ibiblio.org>
  • Subject: Re: [Cc-.rs/.yu] Komentari, predlozi....
  • Date: Tue, 13 Mar 2007 15:04:45 +0100

Pozdrav svima,

Slazem se sa primedbom da je adekvatniji termin intelektualna tvorevina, jer se duhovno u srpskom jeziku primarno vezuje za crkveno. Takodje, mislim da bi private monetary compensation trebalo prevesti kao licna novcana dobit (umesto privatna novcana dobit – pod c), jer je vise u duhu srpskog jezika.

NatasaTrifunovic