cc-rs - Re: [Cc-.rs/.yu] Komentari, predlozi....

cc-rs AT lists.ibiblio.org

Subject: Creative Commons Serbia

  • From: vedran.vucic AT gnulinuxcentar.org
  • To: Sanja Radovanovic <ssavcic AT pf.ns.ac.yu>
  • Cc: cc-rs AT lists.ibiblio.org
  • Subject: Re: [Cc-.rs/.yu] Komentari, predlozi....
  • Date: Mon, 12 Mar 2007 10:48:51 +0100

Zdravo,

Da, enforce znaci da se nesto primeni tako da ima pravnu snagu. Dakle, enforceability oznacava kapacitet, mogucnost da nesto dobije pravnu snagu. Ja se cak nebi nekada ustezao ni od opisnih termina ako je to nuzno, jer je vazno da licenca ima svoje pravno znacenje jer ona za to i sluzi. To se ako treba moze staviti u fusnotu.

Pozdrav,

Vedran

Quoting Sanja Radovanovic <ssavcic AT pf.ns.ac.yu>:

Pozdrav svima!
Slazem se da ce finalna verzija biti jezicki bolje uradjena, ali ipak, ako se pravnici pozivaju na diskusiju trebalo bi biti i pravnicki precizan. Ako se cita samo srpska verzija, prevod na nekim mestima moze zbuniti bas pravnika. Npr. enforceability se moze prevesti kao izvrsivost, ali izvrsivost nije isto sto i primenljivost, na sta se odnosi ova odredba.
Sanja