Sympa Menu

cc-ro - Re: [Cc-ro] Cum pot schimba o licenta?

cc-ro AT lists.ibiblio.org

  • From: Mihai Amariutei <mihai AT ambra.ro>
  • To: cc-ro AT lists.ibiblio.org
  • Subject: Re: [Cc-ro] Cum pot schimba o licenta?
  • Date: Thu, 06 Aug 2009 14:14:01 +0300

Cam asa - dar nu uitati ca eu nu sunt avocat, deci nu considerati parerea mea ca fiind o consultanta profesionala.
Daca nu doriti sa va implicati prea mult in partea de hartii puteti sa va inscrieti intr-o asociatie de gestiune colectiva - Copyro se ocupa de domeniul asta.

http://www.copyro.ro/

N-am nici o idee daca este sau nu avantajos pentru dumneavoastra.

Mihai

Valentin Cristescu a scris:
Am inteles. In mare proiectul consta intr-o serie de povesti pentru copii in format PDF, care sunt preluate si difuzate pe si alte siteuri prin licenta CC. E vorba insa de o trupa de teatru care vrea sa faca un spectacol dupa o anumita poveste, spectacol in mod evident comercial. Le-am spus ca licenta CC se refera strict la materialele aflate pe site, iar pentru a face un spectacol trebuie sa semnam un contract separat. Practic voi redacta contractul fara sa amintesc de licenta CC. Sper ca am inteles bine.

Va multumesc pentru ajutor.
Valentin