Sympa Menu

cc-ro - Re: [Cc-ro] Cum pot schimba o licenta?

cc-ro AT lists.ibiblio.org

  • From: Valentin Cristescu <povestealuijester AT gmail.com>
  • To: cc-ro AT lists.ibiblio.org
  • Subject: Re: [Cc-ro] Cum pot schimba o licenta?
  • Date: Thu, 6 Aug 2009 00:14:47 +0300

Va multumesc foarte mult pentru lamuriri, mai ales ca nu cunosc prea bine semnificatia licentei Creative Commons.

Inca o intrebare: in cazul in care semnez cu cineva un contract pot anula prin actul semnat licenta Creative Commons de care s-a folosit pana in acel moment? Este nevoie ca in actul respectiv sa specific ca aceasta licenta se anuleaza sau se considera anulata de la data semnarii actului?

cu multumiri
Valentin